Jamstvo
GARANCIJA I JAMSTVO MADRACA VITAPUR
Dobavljač/ovlašteni serviser AD Vita d.o.o., Tovarniška 7b, 3210 Slovenske Konjice (u daljnjem tekstu dobavljač/ovlašteni serviser) za pjenaste, lateks , hibridne i džepičaste jezgre madraca marke Vitapur daje 2-godišnje jamstvo i 1-godišnje jamstvo za navlaku Vitapur za pjenaste, lateks i hibridne madrace.
Odgovarajuća podnica utječe na duži vijek trajanja jezgre madraca, zato Vam u slučaju uporabe odgovarajuće podnice i pod uvjetima koji su određeni u nastavku priznajemo ukupno do 10 godina jamstva na jezgru madraca. Odgovarajuća podnica kod lateks i pjenastih madraca mora imati bar 24 fleksibilne letve (uz dužinu 200 cm). Kod džepičastih i hibridnih jezgri odgovarajuća podnica je ravna podnica s letvicama sa zračnom podlogom ili drugom ravnom podnicom sa zračnom podlogom. Dobavljač/ovlašteni serviser za džepičaste, pjenaste i lateks jezgre madraca marke Vitpur Vam uz pravilnu uporabu daje ukupno 10-godišnje jamstvo (“produženo jamstvo”), i to
• Vitapur+ jamstvo u okviru kojeg kupac u periodu od 2 godine od dana uručenja proizvoda kupcu u slučaju pogreške na proizvodu može zahtijevati zamjenu madraca s istim ili usporedivim madracem, a ukoliko isti madrac više nije dostupan može zahtijevati povrat novca. Usporediv madrac je madrac iz iste linije odnosno madrac koji je njegova nadogradnja. Vitapur+ jamstvo ne isključuje prava koja kupac ima s naslova odgovornosti prodavača za pogreške na robi. Uvjet za ostvarivanje prava na jamstvo Vitapur+ je predočenje računa za kupnju madraca ili drugog dokaza o kupnji madraca iz kojeg je razvidan datum njegovog uručenja, fotografija madraca s pogreškom ili nedostatkom i pismena izjava kupca s naznakom i opisom pogreške odn. nedostatka. Dobavljač/ovlašteni serviser ima pravo na pregled madraca koji je predmet ostvarivanja prava na jamstvo unutar roka za zamjenu. Na poziv prodavača kupac je dužan predočiti i fotografije madraca i podnice koji su slikani iz više kutova. Rok za zamjenu je 60 dana od primitka pismene obavijesti kupca da roba ima pogrešku ili nedostatak, koja mora imati priložene sve iznad navedene dokumente i dokaze. U slučaju dvojbe o datumu uručenja kao datum uručenja vrijedi datum kupnje.
• Vitapur+++ jamstvo počinje vrijediti dan nakon isteka jamstva Vitapur+ i vrijedi 8 godina (odnosno ukupno s jamstvom Vitapur+ vrijeme jamstva je 10 godina). U okviru jamstva Vitapur+++ kupac u slučaju pogreške ili nedostatka madraca može
ostvariti pravo na zamjenu madraca istim madracem iz iste linije ili usporedivim madracem ukoliko isti madrac više nije dostupan, ali se jamstvo priznaje u postotcima vrijednosti novog madraca ovisno o broju godina odnosno mjeseci od dana kupnje madraca
koji je naveden na računu ili drugom odgovarajućem dokazu o kupnji madraca, i to:
Mjeseci od uručenja | Jamstvo |
25-60 | 60% |
61-96 | 40% |
97-120 | 10% |
Kupcu se naplaćuju troškovi u razlici između cjelokupnih i priznatih. To znači da su troškovi nakon 2 godine 40% vrijednosti novog madraca za vrijeme ostvarivanja jamstva i tako do 10. godine od kupnje madraca kada troškovi iznose 90% vrijednosti madraca.
Ako isti madrac nije dostupan, kao vrijednost proizvoda razmatra se cijena usporedivog proizvoda koji je najsličniji izvornom madracu. Usporedivi madrac je madrac iste linije. Kupac izvorni madrac može zamijeniti za madrac višeg cjenovnog razreda, ali u
tom slučaju kao priznata vrijednost jamstva vrijedi priznati postotak od vrijednosti madraca višeg cjenovnog razreda. Ako se kupac odluči za madrac koji je jeftiniji od izvornog madraca, nema prava na povrat razlike u cijeni. U okviru jamstva Vitapur+++ kupac
nema pravo na povrat novca.
Uvjet za ostvarivanje prava na jamstvo Vitapur+++ je predočenje računa za kupnju madraca ili drugog odgovarajućeg dokaza iz kojeg je razvidan datum kupnje odn. uručenja madraca, fotografija madraca s pogreškom ili nedostatkom i pismena izjava kupca
s naznakom i opisom pogreške odn. nedostatka. Na poziv prodavača kupac je dužan predočiti i fotografije madraca i podnice koji su slikani iz više kutova. Dobavljač/ovlašteni serviser ima pravo na pregled madraca koji je predmet ostvarivanja prava na jamstvo
unutar roka za zamjenu. Rok za zamjenu je 60 dana od primitka pismene obavijesti kupca da roba ima pogrešku ili nedostatak, koja mora imati priložene sve iznad navedene dokumente i dokaze.
Jamstvo Vitapur+ i Vitapur+++ ne vrijede:
• u slučaju pogreške zbog nepravilnog postupanja s proizvodom (sila, preopterećenje ili promjene uzrokovane od strane kupca),
• nedostataka koji su posljedica prirodnog trošenja,
• u slučaju mrlja zbog plijesni,
• u slučaju da madrac nije bio korišten na odgovarajućoj podnici,
• ako kupac ne predoči kopiju računa, odgovarajući jamstveni list ili drugi odgovarajući dokaz iz kojeg je razvidan datum kupnje
odn. uručenja madraca,
• u slučaju požutjelosti jezgre madraca, što je karakteristika materijala, jer s godinama požuti. U slučaju oštećenja proizvod mora biti zaštićen od oštećenja i nečistoća. Ako proizvod nije zaštićen, proizvođač može odbiti zahtjev za zamjenu ili popravak.
VAŽNO! Proizvođač je izveo postupke testiranja madraca i odgovarajućih podnica i time je bio potvrđen znatno duži vijek trajanja, stoga produženo jamstvo vrijedi isključivo pod uvjetom uporabe odgovarajućih podnica. Zbog higijenskih razloga i u svrhu
osiguravanja optimalne kakvoće odmora preporučamo zamjenu madraca svakih 7 godina. Pojedinac tijekom spavanja u periodu od 7 godina u prosjeku izgubi 800 litara znoja i približno 3,8 kg odumrlih čestica koje završe u ležaju.
1. Proizvođač jamči kakvoću i besprijekornost proizvoda u roku produženog jamstva. Ako budete postupali u skladu s uputama i pridržavali se svih upozorenja, dobavljač jamči da će proizvod služiti svojoj svrsi.
2. Proizvođač jamči da će u jamstvenom roku na svoj trošak otkloniti potencijalne nedostatke i pogreške na proizvodu.
3. U slučaju tvorničke pogreške na madracu, madrac ćemo Vam popraviti ili zamijeniti. Rok za otklanjanje pogreški u jamstvenom roku je 45 dana od dana primitka reklamacije.
4. Jamstvo ne isključuje prava potrošača koja proizlaze iz odgovornosti prodavača za pogreške na robi.
5. Jamstvo vrijedi od dana uručenja.
6. Reklamacija uvijek mora biti predana u pismenom obliku. Prilikom korištenja reklamacije kupac mora predočiti kopiju ili original računa, jamstveni list koji je izdao prodavač ili drugi odgovarajući dokaz iz kojeg je razvidan datum kupnje odn. uručenja madraca,
pismenu izjavu kupca s naznakom i opisom pogreške odn. nedostatka. Na poziv prodavača kupac je dužan predočiti i fotografije madraca i podnice koji su slikani iz više kutova. Dobavljač/ovlašteni serviser ima pravo na pregled madraca koji je predmet
ostvarivanja prava na jamstvo unutar roka za zamjenu.
7. Zahtjev za 100% jamstvo kupac može ostvariti s računom kod prodavača koji mu je proizvod prodao. Garancija se može također ostvariti kod proizvođača madraca koji je naveden na jamstvenom listu, i to uz račun prodavača i jamstvenim listom ispunjenim i
potvrđenim od strane prodavača. Od datuma kupnje vrijedi 100% jamstvo za sve pjenaste jezgre madraca Vitapur. Popravkom ili zamjenom se otkloni sva šteta koja je posljedica pogreške u materijalu.
8. Jamstvo vrijedi na području Republike Hrvatske.
Jamstvo ne vrijedi:
• u slučaju pogreške zbog nepravilnog postupanja s proizvodom (sila, preopterećenje ili promjene uzrokovane od strane kupca),
• nedostataka koji su posljedica prirodnog trošenja,
• u slučaju mrlja zbog plijesni,
• u slučaju da madrac nije bio korišten na odgovarajućoj podnici,
• ako kupac ne predoči kopije računa i odgovarajućeg jamstvenog lista,
• u slučaju požutjelosti jezgre madraca, što je karakteristika materijala, jer s vremenom požuti, u slučaju oštećenja proizvod mora biti zaštićen od oštećenja i nečistoća. Ako proizvod nije zaštićen, proizvođač može odbiti zahtjev za zamjenu ili popravak.
Upozorenja:
1. Uz pravilno korištenje madraca materijali unutar madraca ostati će nepromijenjeni. Kao posljedica prilagođavanja madraca debljina i tvrdoća se uz normalno korištenje smanji do 10%, što se ne razmatra kao tvornička pogreška. Za takvo smanjenje debljine ili tvrdoće proizvođač ovom jamstvenom izjavom ne jamči.
2. Kod dimenzija madraca je zbog elastičnosti materijala tolerancija +/-2 %. Madrac unutar te tolerancije se ne razmatra kao madrac s pogreškom. Do takvih odstupanja može doći i nakon dužeg vremena uporabe. U tim slučajevima garancija odn. jamstvo ne vrijedi.
3. Kod navlake pjenastih, lateks i hibridnih madraca dolazi do vidljivih promjena na tkanini, što je normalna posljedica uporabe proizvoda i ne utječe na njegovu funkcionalnost. U slučaju potpune potrošenosti navlake za vrijeme njenog jamstva moguće je naručiti novu individualnu navlaku za madrac. Nakon isteka jamstva moguće ju je naručiti uz naplatu.
4. U slučaju reklamacije prodavač zadržava pravo na stručni pregled madraca, na kojem se utvrdi stanje i uzrok pogreške.
5. O pogreškama kao što su pogreške šavova, potencijalne mrlje i ostale mrlje, koje ne utječu na funkcionalnost madraca, kupac mora prodavača pismeno obavijestiti u roku od 30 dana od dana preuzimanja madraca.
Pravila za uporabu i održavanje proizvoda – vakumirani madraci:
1. Madrac Vitapur je zbog lakšeg transporta i maksimalne higijene vakuumski upakiran. Prilikom otvaranja ne koristite oštre predmete da ne oštetite tekstil.
2. Madrac Vitapur svoj pravi oblik dobije u roku od 4 sata nakon uklanjanja ambalaže, ali potrebno je pričekati najmanje 12 sati prije nego što ga možete potpuno opteretiti. Kada madrac izvadite iz ambalaže nemojte ga ponovno umotavati i savijati. Pjena ima svoj karakterističan miris i zato se preporuča da proizvod prije uporabe dobro provjetrite. Neugodan miris nakon par dana potpuno nestane.
3. Paket morate otvoriti u roku od 30 dana od preuzimanja madraca.
4. Proizvod je namijenjen uporabi u zatvorenim prostorima u normalnim klimatskim uvjetima s relativnom vlagom između 40% i 60%. Preporučamo da prostor u kojem je madrac redovito provjetravate i da madrac izložite na svjež zrak, ali nikad na neposrednoj sunčevoj svjetlosti. Prilikom provjetravanja proizvod treba biti bez posteljine. Tako izbjegnemo zadržavanje vlage u madracu, što onemogućava razvijanje plijesni.
5. Preporuča se da madrac više puta okrenemo (u smjeru „glava-noge“). Preporučeno je i uspravno postavljanje madraca da se struktura i punjenje optimalno stabiliziraju.
6. Ne preporuča se madrac tući ili usisavati dubinskim odnosno parnim usisavačima.
7. Proizvod nije prikladan za vlažne prostore. Također izbjegavajte tekućinu i vlagu na madracu.
8. Ne savjetujemo mokro čišćenje ili glačanje na tkanini.
9. Za optimalnu zaštitu madraca preporučamo da ga zaštitite perivim zaštitnim navlakama Vitapur.
Za sva pitanja na raspolaganju smo vam na telefonskom broju 01 63 96 612 od ponedjeljka do petka između 8 i 16 sati. Možete nam pisati i na [email protected] Uvoz i prodaja: VITAPUR d.o.o., Radnička cesta 39,10000 Zagreb, Hrvatska. Proizvođač: AD Vita d.o.o., Tovarniška 7b, 3210 Slovenske Konjice, Slovenija